• Teenused

Sisselogimine

Unustasite parooli?

SAADA POSTI TEEL!

Saatke väärtuslikke jäätmeid igast Eesti või Soome asulast!

Saadetavad kaubad: autokatalüsaatorid ja elektroonikajäätmed.

Esimene samm: Võtke meiega ühendust telefonil +372 5650 6492 või kirjutage e-mailile: info@basemetal.ee.

Enne toote saatmist, soovitame täpsustada oma kauba eeldav maksumus. Saatke pilt või helistage meile.


Teine samm: Täitke vorm

Kolmas samm: Valige logistika tarne:

Neljas samm: Saada toode!

Tel. SMS-i jaoks: +372 565 064 92

Tarneaadressid Tallinnas:

Itella smartpost: Tallinna Lasnamäe Maksimarket, J. Smuuli tee 43
Omniva: Tallinna Pirita Selveri pakiautomaat, Rummu tee 4
dpd: Pirita Selver, Rummu tee 4

Hoidke alles kviitung tehingu lõpuleviimiseni.

Kauba saatja jääb kauba omanikuks kuni ta pole jaatavalt vastanud meie PDF akt-arvet sisaldavale kirjale.


Viies samm: Kauba töötlemine ja makse

Olles saanud SMS-i teie saadetise koodiga, läheme kaubale järele.
Peale kauba kontrollimist ja hindamist saadame kliendile tema ankeedis näidatud e-mailile PDF akt-arve.

Olles saanud SMS-i teie saadetise koodiga, läheme kaubale järele.

Peale kauba kontrollimist ja hindamist saadame kliendile tema ankeedis näidatud e-mailile PDF akt-arve.


Täiendav informatsioon:

1. Kauba saatja jääb kauba omanikuks kuni ta pole jaatavalt vastanud meie PDF akt-arvet sisaldavale kirjale.
2. Juhul, kui te ei ole oma kauba väärtuses kindel (nt. kahtlete, kas katalüsaatorid on originaalid või kas elektroonikakomponendid on väärtuslikud), saatke enne kauba saatmist meile oma kaubast foto: klienditugi@basemetal.ee
3. Jäätmete ost-müük toimub vastavalt Jäätmeseadusele, §106.

Kauba tagastamine kliendi arvel.

Katalüsaatorite puhul:

1. Kui klient ei anna luba analüüsi teostamiseks ja meil pole võimalik määrata katalüsaatorikeraamika väärtust.
2. Kui klient ei tea ise täpselt, mis kauba meile saatis (näiteks universaalsed katalüsaatorid), kuid on veendunud oma kauba originaalsuses. Selliste juhtudel saadame kliendile tema kaubast foto koos kommentaaridega. Kui klient jääb oma arvamuse juurde kindlaks, saadame talle kauba tagasi.

Elektroonikaromu korral:

Juhul, kui klient saatis kauba, millel puudub rahaline väärtus. Nt. plaatide asemel on saadetud tühi tekstoliit. Sellisel juhul saadame kliendile tema kaubast foto koos kommentaaridega. Kui klient jääb oma arvamuse juurde kindlaks, saadame talle kauba tagasi.

Vastuvõetavatele kaupadele esitatavad nõuded

• Katalüsaatorikeraamika peab olema loomuliku niiskusega. Katalüsaatorikeraamika vastuvõtul me ei vaata selle reaalset kaalu, vaid kataloogi andmeid. Tavaliselt kasutatud keraamika kaalub veidi rohkem, kui kataloogis antud kaal, sest ta on mingil määral niiske ja tahmane.
• Keraamikatükid või -tolm võetakse vastu ainult analüüsi alusel.
• Keraamika ei tohi sisaldada kõrvalisi materjale (asbest ja katalüsaatorite metallelemendid)
• Metallkorpuses keraamika (väljalõikamata keraamika) võib olla ka niiske. Keraamika kaal määratakse kataloogi alusel.

Tekkis probleem andmete edastamisega. Vead on esile tõstetud allpool.