+372 56506492 info@basemetal.ee

Saada postiga! 

 

KAUBA SAATMISE KÄIK

Esimene samm: Võta meiega ühendust kas helistades telefonil +372 565 064 92 või kirjutades e-mailile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud..

Arutleme telefoni teel kõik küsimused.

ON VAJA TEADA!   Käesolev sideformat on ainult meie klientidega suhtlemiseks.

Kui keegi teeb pidevalt päringuid (kasutab meid infokeskusena), aga ei saada midagi , siis me ignoreerime selle kliendi kirju ja kõnesid.

  

Teine samm: Täida ankeet ja lisa saadetise juurde.

Ankeet katalüsaatorite saatmiseks

Ankeet elektroonikakomponentide saatmiseks

Kolmas samm: Vali kelle teenuseid soovite saatmiseks kasutada:       

Neljas samm: Kauba saatmine

Tel. number SMS-i saatmiseks: +372 565 064 92

Saatmisaadressid Tallinnas:

  • Itella smartpost: Automaat Lasnamäe Maksimarket
  • Omniva: Tallinna Idakeskuse pakiautomaat
  • dpd: Automaat Lasnamäe Maksimarket

Saatmisaadressid Tartus:

  • Itella smartPOST: Tartu Aardla Selver
  • Omniva: Tartu Sõbrakeskuse pakiautomaat
  • dpd: Tartu Lembitu DR Sanitaartehnika

Nõuanne: kuni tehingu sooritamiseni säilita kviitung!

Viies samm: Kauba töötlemine ja makse teostamine

Olles saanud SMS-i teie saadetise koodiga, läheme kaubale järele.

Peale kauba kontrollimist ja hindamist saadame kliendile tema ankeedis näidatud e-mailile PDF akt-arve.

Ülalnimetatud protseduuri üksikasjalik kirjeldus on ankeedil.

Täiendav informatsioon:

  1. Kauba saatja jääb kauba omanikuks kuni ta pole jaatavalt vastanud meie PDF akt-arvet sisaldavale kirjale.
  2. Juhul, kui te ei ole oma kauba väärtuses kindel (nt. kahtlete, kas katalüsaatorid on originaalid või kas elektroonikakomponendid on väärtuslikud), saatke enne kauba saatmist meile oma kaubast foto: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
  3. Jäätmete ost-müük toimub vastavalt Jäätmeseadusele, §106.

Kauba tagastamine kliendi arvel.

Katalüsaatorite puhul:

  1. Kui klient ei anna luba analüüsi teostamiseks ja meil pole võimalik määrata katalüsaatorikeraamika väärtust.
  2. Kui klient ei tea ise täpselt, mis kauba meile saatis (näiteks universaalsed katalüsaatorid), kuid on veendunud oma kauba originaalsuses. Selliste juhtudel saadame kliendile tema kaubast foto koos kommentaaridega. Kui klient jääb oma arvamuse juurde kindlaks, saadame talle kauba tagasi.

Elektroonikaromu korral:

  1. Juhul, kui klient saatis kauba, millel puudub rahaline väärtus. Nt. plaatide asemel on saadetud tühi tekstoliit. Sellisel juhul saadame kliendile tema kaubast foto koos kommentaaridega. Kui klient jääb oma arvamuse juurde kindlaks, saadame talle kauba tagasi.

Kaup tagastatakse juhul, kui klient on ankeedis esitanud valeandmed või kaup ei vasta saadetavate kaupadele esitatavatele nõuetele. 

 

 

Vastuvõetavatele kaupadele esitatavad nõuded
Katalüsaatorid
  • Katalüsaatorikeraamika peab olema loomuliku niiskusega. Katalüsaatorikeraamika vastuvõtul me ei vaata selle reaalset kaalu, vaid kataloogi andmeid. Tavaliselt kasutatud keraamika kaalub veidi rohkem, kui kataloogis antud kaal, sest ta on mingil määral niiske ja tahmane.
  • Keraamikatükid või -tolm võetakse vastu ainult analüüsi alusel.
  • Keraamika ei tohi sisaldada kõrvalisi materjale (asbest ja katalüsaatorite metallelemendid)
  • Metallkorpuses keraamika (väljalõikamata keraamika) võib olla ka niiske. Keraamika kaal määratakse kataloogi alusel.

 

 

  • image
  • image